Mogulbloggen

En blogg från Mogul, eller Jocke, eller PerGeorgJoakimLundqvist - vilket man nu vill och behagar - som är glad och lycklig make till Maria samt far till Evelina och Julia. Kan man ha det bättre?

Thursday, November 16, 2006

Min käre vän Fredrik K kommenterade just att min blogg, citat "måste genomgå någon form av nå'nting". Jag tolkar det som han menar "uppdatering", men vill bara inte säga det rent ut. Varsågod, Fredrik. Känn dig glad och nöjd.


En annan kär vän vid namn Ville messade mig just denna bild. "Mogul Manifest - New Generation" - jojo, vissa annonser plankar friskt när de hittar vinnande koncept. Men datumen är en dag fel - jag fyller jämt den elfte februari, inte den tionde. Och vill någon veta vad jag önskar mig..?

2 Comments:

At 4:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Jag vill inte veta vad du ösnkar dig, jag vet mer vad du behöver....

 
At 4:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Jag vill inte veta vad du önskar dig, jag vet mer vad du behöver....

 

Post a Comment

<< Home